*Saya bukanlah seorang pujangga yg bijak berbahasa, bukanlah seorang cendekiawan yg petah berbicara, bukan jua seorg ilmuan yg terlalu luas ilmunya..Blog simple, sekadar suka-suka utk coretan diri sendiri sahaja,mungkin juga umpama diari hidup ini*

Saturday, August 14, 2010

Saya mulai cinta kepada En. Adobe Photoshop

Tarikh : 15 ogos 2010
Masa : 2.00 pth
Tempat : Makmal pengaturcaraan Komputer, N28
Mood : sedang mengikuti kursus adobe photoshop..

Yeah..akhirnye..aku semakin cinta akan en adobe ni..skrg tgh waktu rehat, terfikir nk applied ape yg dah blaja dalam kelas ni..hehe..baru r aku tahu, kita bole wat macam2 dgn adobe photoshop darilah sekecik2 hilangkan jerawat hinggalah infinity(xterkira banyak gunanya)..

Kebetulan dalam pendrive aku ni ade gambar mase kat jepun je..so, aku amik r mase wat design ni..look like simple..bese r..1st learner..ni r hasilnya



ahaha..lawa x?? ok2,,mule balik kelas..n sedang memikirkan nk design ape plak..hehe..

3 comments:

  1. haha~`` giler.. jgn obses sgt.kkanu bkn er btl... =)

    ReplyDelete
  2. ahaha..miza lambat setahun...tp xpe,keep on movin'...chayok3..

    ReplyDelete
  3. Abdussyakur : ahaha..bese r,,1st timer..
    Ramdan : ahaha..sebelum ni xberminat nk taw..hehhe

    ReplyDelete