*Saya bukanlah seorang pujangga yg bijak berbahasa, bukanlah seorang cendekiawan yg petah berbicara, bukan jua seorg ilmuan yg terlalu luas ilmunya..Blog simple, sekadar suka-suka utk coretan diri sendiri sahaja,mungkin juga umpama diari hidup ini*

Friday, May 28, 2010

Saya Insan Kesedihan..

Masa : 11.30pm
Tarikh: 27 mei 2010
Tmpt : rumah nazura
Mood : jiwa kecundang..

aduhai..ttbe terasa sangat sedih..knp??miza xtaw..ape yg miza taw miza sedang bersedih..knp??miza pon xtaw..erm..

Sahabat?? apakah itu?? sedang mencari apakah makna sebenar sahabat..saya xnk benci org lg..saya tlah membenci seorg sahabat..aduhai..knp ngn saye..saya sedih..pabila saya berada diatas, saya dah xkenal mana kawan n mana lawan..


~TEMAN SEJATI~
Selama ini
Kumencri-cari
Teman yang sejati
Buat menemani
Perjuangan suci

Bersyukur kini
PadaMu Illahi
Teman yang dicari
Selama ini
Telah kutemui

Dengannya di sisi
Perjuangan ini
Senang diharungi
Bertambah murni
Kasih Illahi
KepadaMu Allah
Kupanjatkan doa
Agar berkekalan
Kasih sayang kita

Kepadamu teman
Ku pohon sokongan
Pengorbanan dan pengertian
Telah kuungkapkan
Segala-galanya...

KepadaMu Allah
Kupohon restu
Agar kita kekal bersatu
Kepadamu teman
Teruskan perjuangan
Pengorbanan dan kesetiaan
Telah kuungkapkan
Segala-galanya
Itulah tandanya
Kejujuran kita


die dah kenal saya lame, sejak 1st year lg..knp kini saya muali membencinya..saya benci diri sendiri krna saya dah membenci kawan saya..ya tuhan..apakah semua ini.. Mungkin saya x mampu nk jadi seorg teman yg baik, yg dicari-cari oleh seorg sahabat..tp saya xpernah cuba nk jatuhkan kawan saya sendiri..oh tuhan!!

No comments:

Post a Comment