*Saya bukanlah seorang pujangga yg bijak berbahasa, bukanlah seorang cendekiawan yg petah berbicara, bukan jua seorg ilmuan yg terlalu luas ilmunya..Blog simple, sekadar suka-suka utk coretan diri sendiri sahaja,mungkin juga umpama diari hidup ini*

Friday, May 18, 2012

Selamat Pg Sabtu

Haha..ttbe jek ade mppd nk update pepg ni..xde r pg sgt, 9.30pg..sdg mencari idea nk rangka methodology utk journal si Razi ni..ok..mggu lepas ok so far..rabe lepas test stochastic process..ok r..hah..dlm rabu lepas jugaklah hari guru..selasa mlm mnta saidi teman cari hadiah utk 2 lecturer yg aku anggap special, Dr. Maizah n Dr. Arifah..jalan jumpa brooch..sgt cantik brooch tu..so amiklah 2..esoknya stay psz semata-mata nk stdy stochastic yg xsentuk lg..

 ok, jmpe Dr. Maizah kul 2..so far dissertation dah siap..Dr maizah ckp my dissertation sgt bgus n dy rase aku sgt faham n detailkan tajuk aku ni..dy bg sugestion nk wat journal n dy nk sponsor my journal later..akan difikirkan kemudian.Dr Maizah sgt supportive..ske sgt dy..ok,habis talk about dissertation trus bg hadiah..dy ske sgt2 sbb i m the first student yg ingat hr guru n wish kat dy..dy trus bukak hadiah tu n trus suke..

ok, mlm plak bg Dr. arifah b4 test..ok la..tp nk test kan..agak kelam kabut sket..hee..ok,so skrg siapkan journal razi ni..dy upah aku wat analysis research dy..dy ni pon 1, geram tul..nk upah org je..taula byk duit..huhu..manusia oh manusia..ok, semoga ujung mggu aku ni diisi dgn bermanfaat..

p/s: thanks to dear yg belanje briani mlm td..u r so sweet..luv u..=)

No comments:

Post a Comment