*Saya bukanlah seorang pujangga yg bijak berbahasa, bukanlah seorang cendekiawan yg petah berbicara, bukan jua seorg ilmuan yg terlalu luas ilmunya..Blog simple, sekadar suka-suka utk coretan diri sendiri sahaja,mungkin juga umpama diari hidup ini*

Monday, May 14, 2012

Miss u sahabat

Entri ini ditujukan untuk seseorang yang pernah aku gelar sahabat.. ok, kami baik mase tahun 2008, means masa aku first year lah..ntahlah..pada aku dialah antara sahabat yg pling baik pernh aku ada..sedihlah jugak..tp, do she care?? menghasut org je tawnye..mebi niat dy xmenghasut pon,tp bese r, public kot..kat fb, xpasal2 nk mengata, menganjing org..ntah, ktorg start xbape bek disebabkan 1 event ni..ntahla..xtaw knp dy mcm xpuas hati kat aku..kat org lain ok je..klu xsuke care aku pon, cakaplah bebaik sis, ni crte kburukan kat org lain..ingat ko baik sgt??

terasa sgt mase tu..plus br dok kutuk ak kt fb td kn..rase menyampah plus2 kat dy..huh..xnk dah bersemangat nk aja ade la org tu pasni..juz aja dgn ikhlas hati org2 yg bebetul ikhlas nk berkawan dgn aku je..full stop..

by the way..aku tetap miss kamu yg dlu..

No comments:

Post a Comment