*Saya bukanlah seorang pujangga yg bijak berbahasa, bukanlah seorang cendekiawan yg petah berbicara, bukan jua seorg ilmuan yg terlalu luas ilmunya..Blog simple, sekadar suka-suka utk coretan diri sendiri sahaja,mungkin juga umpama diari hidup ini*

Wednesday, October 20, 2010

RMWD IPT ZON SELATAN

Mencuri masa utk melakarkan pengalaman ini..Terasa lame dah x update blog yg kelihatan kusam ni..hehe..pada 7 hingga 10 oktober 2010 lalu, dgn xsemena2 aku telah join rmwd zon selatan yg bertempat di kg sri lalang, kluang..huhu..credit to ady ibrahim yg mengajak..

RMWD kali ni dangat berbeza ngn yg sebelumnye..mebi kali ni pesertanya dr kalangan U lain..ahaha..pada kali ini, peserta adalah daripada UTM,UTHM,USIM,Kolej Uniti,KYM and KS..ntah,aktiviti yg biasa tp suasana yg menarik..Pling best aku rase drpd 3 rmwd sblm ni..huhu,1st rmwd kat Kg sg Buntu,Pontian..serumah ngn nadia hanim..mak angkat mst da xingat aku coz dy selalu sangat amik anak angkat..2nd rmwd kat Felda Inas,Kulai..best gak,ngn nadia hanim sekali lg..best coz ade kakak angkat yg masih ingat ktorg..3rd kat Kg Dato Abd Rahman Yassin..best gak, tp aku as MT n taw masalah dalaman,so terasa cam lain sikit..neway,best coz dapat keluarga angkat pling ramai mase 2,nita,niza,mar,miza,hazwan n amin..mak n bapak yg sporting..sempat lari dr program utk berkelah kat gunung berlumut..hehe..


yg the 4th ni terasa lain coz dapat adik beradik angkat dr kolej lain..utm anta wakil seramai 15 org..credit to semua adik beradik angkat Pion, Iwan, Anis n Ina..first day je dah bising uma ktorg..mmg jodoh kot aku dapat serumah ngn dak2 kecoh..mak duduk sorg..so mak syg sgt kat ktorg..inilah ringkasan program..


7 Oktober 2010



ni r adik beradik aku.. dari kiri...
1) Anis - nama je cam pompuan..memula pendiam,tp makin lame pandai kenakan org
umur 19 tahun n dr kolej uniti
2)Iwan(KYM) - cis,memula dah bising, suke buli aku n ina..jahat!!
umur 20 thn n dr KYM
3)Pion- paling bising sekali..suke korek idong n wat bende xsenonoh..
pling tua antara kami,21 thn n dr USIM
4)Ina- my little sis..bising gak..umur 19 n dr KYM

Sedang dgr ceramah..yg kat langsir 2 sempat lg interframe


8 Oktober 2010

drpd UTM..mostly SRM..dak2 baru xkanal..hehe


gotong royong dipagi hari jumaat..UTM dgn KS kne bersihkan kawasan rekreasi..potong pokok bunga..

Student bersama Prof-bak kate en zul

Gotong royong di petang hari..

Pertandingan Futsal

Malam- motivasi utk pelajar kg..(mission not accomplish)

9 Oktober 2010

Lawatan ke Institut veterinar Ayer Hitam (selalu lalu tp xpernah g)

Kuda oh kuda..

Malam kebudayaan..bersama pengarah JBS johor..UTM sbg runner malam ni..

Sempat amik gambar..

10 Oktober 2010

Hari last kat uma

bersama keluarga ibu

Setiap malam kami mst tgk cte seram n aku r yg selalu memekak..walaupun aku n ina selalu kne buli ngn pion,iwan n ani(mntg2 kami2 je pompuan), tp aku ttp rindu korg..Last day hari yg sedih..ni sume Iwan punya pasal,,dy menangis dulu dgn teruknya..peluk2 mak..huhu..aku pon sebak n sedih..ape lg..dahsyat giler..huhu...anyway,miss u all n ua ll da best..29 ni kte jumpe k..



No comments:

Post a Comment