*Saya bukanlah seorang pujangga yg bijak berbahasa, bukanlah seorang cendekiawan yg petah berbicara, bukan jua seorg ilmuan yg terlalu luas ilmunya..Blog simple, sekadar suka-suka utk coretan diri sendiri sahaja,mungkin juga umpama diari hidup ini*

Thursday, September 23, 2010

(^-^) + (*-*) = Love

Masa: 3.30 pg
Tarikh : 24 sept 2010

Jelez tgk senior2 SRM especially yg nk grad ujong minggu ni, jelez tgk kawan2 yg da fly..what the point?? sume nak jelez..ntah pape je Miza ni.. mebi semangat aku nk belajar dah semakin hilang..xtaw knp..

Erm.. Back to da main topic..To someone..
Mungkin apa yang nk tersampai ni hanya nukilan di blok saja, kerana aku adalah insan yang lemah. Mencintaimu adalah satu anugerah bagiku dan mendapatkan cintamu adalah x pasti buatku.. Kerana aku pun tidak mengerti apakah perasaan ini.. Sudah kucuba melupakanmu, namun hati x terdaya.. Aku tahu betapa sayangnya dirimu padaku, tp entah mengapa aku tidak yakin pada cinta ini., kerana aku tahu, aku bukanlah yang terbaik buatmu. Mengapa aku sering mengalah? entahlah.. Semakin hari semakin aku sayang padamu.. Walaupun dirimu selalu mengatakan perkataan itu padaku, tetapi aku tetap tidak akan membalas, "saya sayang kamu".. kerana aku mahu sayang dariku ini adalah sayang yg sejati, yang hanya bukan bermain dibibir semata.. Biarlah kau tidak tahu betapa aku sayang padamu, tp percayalah, perasaan aku ini padamu.. Andai kita ada jodoh satu hari nanti, kau akan mengerti segalanya..

Kamu,, saya bukan sengaja inginkan perpisahan ini.. Saya xmahu kamu memberi harapan pada diri ini.. menyepi bukan bermakna diri ini tidak ingat langsung padamu, tetapi aku ingin cuba berdikari hidup seketika tanpamu.. Biarlah ikatan yang telah kita bina ini menemukan kita semula satu hari nanti..

Saya sayang kamu..

No comments:

Post a Comment