*Saya bukanlah seorang pujangga yg bijak berbahasa, bukanlah seorang cendekiawan yg petah berbicara, bukan jua seorg ilmuan yg terlalu luas ilmunya..Blog simple, sekadar suka-suka utk coretan diri sendiri sahaja,mungkin juga umpama diari hidup ini*

Sunday, June 20, 2010

Saya Perlukan Kekuatan

Masa: 3.25 ptg
Tarikh : 20 Jun 2010 (ahad)
Tempat: H25 1-40

Boleh x kalau saya kata nk nangis?? aduhai..knp r sejak menjak ni sentiasa rasa cam2..erm..thanks to fren yg concern about me even mreka jauh dari pandangan mataku..Thanks alot..

Saya xmampu nk meluahkan semua rasa hati pada org..wat mase ni, saya mampu utk simpan segala duka di hati keseorangan..xkn ade yg faham saya skrg..xkn ade..itu yg pasti..air mata sekali lagi menitis tatkala ini..Ya Tuhan!

Saya x kuat..hati saya xkuat tp saya xmampu nk ngadu kat sape2..alangkah baiknya jika ade someone yg paham apa yg ada dalam hati ini tanpa saya sendiri luahkan kerana pada ketika ini saya speechless..

pagi td baru handle meeting..seperti biasa,saya akan memulakan mjlis n pada kali ni, saya rasa nk lari dari semua ni..salahkah saya??knp penat orang lain nk berkira sedangkan saya??saya faham jika ada insan yg marahkan saya,buat meeting mase holiday tp inikah apa yang saya terima??mana semua janji nk susah sesame?siap nk ngamuk plak malam td..taw r senior+mantan presiden,,tp semua nk ikot kapala sendiri..aduhai..knp r mst ade masalah ngn org2 camni??rasa kelat nk datang srm sekali lg kerana insan ini..

SRM@school??xdapat bas..xde kekuatan nk telefon cikgu utk tukar tarikh..mungkinkah akan kehilangan sekolah??aduhai..knp xde kekuatan ni??xtawlah knp ngn saya ni,,xberani nk berdepan ngn masalah kot..

Malaysian Student House??da beberapa hari taw yg permohonan utk stay kat sane xdiluluskan tp saya??masih nk org lain rasa senang..dalam diam buat surat rayuan kat org atasan pengurusan rumah pelajar malaysia jepun..tp masih nk berdiam dr semua..ya..sy xkn org lain susah kerana ni..mmg sakit..Wat masa ni semua bende nk kne pk dalam diam..macammana life kat jepun sana??aduhai..

Wat masa ni,tugas setiausaha,bendahari kne pegang..nk soh org lain jd s/u..sume xnk,xreti buat surat r..aduhai..ye,,saya tahu..wat masa ni,kalau org lain nk cakap saya xreti jd pengarah pon,,cakaplah..ye,,saya tahu,,saya terkadang wat keputusan terburu-buru, saya xpandai nk beri arahan, saya xpandai nk handle program dengan baik, saya x pandai nk uruskan ajk2..ye,,saya tahu semua ni..maafkan saya untuk semua ni,,saya x layak utk menjadi seorang pemimpin..ye,,kalau mereka di tempat saya,mereka akan cuba rasa semua ni..tp x,,saya yg rasa semua ni..cakap senanglah,,suruh wat tu,ni..ada je yg cakap,,"Miza cube carik translator kat sana,ni penting",ye,,knp xtlng carikkan???mana peranan semua..ada org tahu peranan masing2??

Ye,,saya tahu..jadi pengarah xsemua betul,,kadangkala saya xdapat nk buat keputusan yg baik,,tp tolonglah hormatkan saya..saya tahu kalian semua lebih hebat dari saya, lebih pandai menguruskan organisasi dari saya,,tp xpayahlah nk cuba memberi arahan pada saya,,tolonglah beri pandangan dan cadangan bukan arahan yang memang memaksa saya buat..saya terasa sakit..kalau saya boleh berkorban,,knp org lain xboleh buat bende yg same..saya sedih..

org lain masih boleh fikir tentang diri sendiri,,tentang life mase depan tp saya??sesakkan diri utk fikirkan jepun..ya,,kepala saya penuh dengan semua ni..saya xdapat nk buat tugas saya..mak saya pun suruh balik,tp saya xcakap ngn org kerana saya pengarah..nt org lain camne??urusan test jpj kereta saya pula??banyak kali kak masitah call ble nk dtg blaja lg..pasal psm??dr arifah mintak blaja dulu tentang stochastic,,saya faham cara die,,dy nk tgk kesungguhan kita,,die kenal saya camne kalau semangat nk blaja tp skrg???saya masih xtaw ape 2 stochastic process..macamne nak naik sem ni nk kne face ngn dy??my future??result??aduhai..

saya perlukan kekuatan dan sy x mampu..mmg saya akan cepat naik marah mase2 sebegini n saya harap xde org kcil hati..smlm baru jumpe mr takeshima bersama sakur n en rashid kat grand paragon hotel,jb n saya rase sangat tenang selepas jmpe dy..xtaw knp..mase 1st time jmpe pon same..saya rase amat tenang jmpe dy..huh

saya perlukan kekuatan untuk mengahdapi hari2 mendatang..Ya Tuhan!

1 comment:

  1. da greater da difficulty, da greater da glory...
    maaf,pndai ckp je kn...tp cane lg nk bg support to u??speechless..

    ReplyDelete