*Saya bukanlah seorang pujangga yg bijak berbahasa, bukanlah seorang cendekiawan yg petah berbicara, bukan jua seorg ilmuan yg terlalu luas ilmunya..Blog simple, sekadar suka-suka utk coretan diri sendiri sahaja,mungkin juga umpama diari hidup ini*

Tuesday, January 3, 2012

Selamat Tinggal 2011, Selamat Dtg 2012

Assalamualaikum.. Kelembapan internet di bilik ni membuatkan diri ni susah sgt nk update blog..

Hehe..ok,back to main topic..sepanjang tahun 2011, for sure byk peristiwa pahit manis yg pasti semua org lalui.. tanggal 26 september, aku telah bergelar graduan sarjana muda sains (matematik). Ni antara kenangan yg pling aku kenang hingga hari ni.. susah payah menempuh saat2 thun akhir berbayar juga.. Pada 2011, xbyk sgt join program tp byk menghabiskan masa dengan si dia..Thanks dear, byk peristiwa yg kita lalui sepanjang setahun ni adalah kenangan yg manis..biarlah ini semua menjadi kenangan indah dlm hidupku..

Selamat tahun baru 2012..Now, sedang bertarung dgn final exam..Bergelar pelajar pasca siswazah adalah 1 yg mencabar sebenarnya..alhamdulillah, kali ni aku lbh byk blaja about mathematics n statistics..really appreciate that knowledge..berakhirnya sem ni, maka aku ade lg 2 sem untuk mengakhiri master ni..2012 memberi peluang utk aku membuka lembaran baru utk lbih berjaya kelak.amin..

No comments:

Post a Comment